اقدامات شرکت سنجش افزار آسیا در رابطه با پیشگیری از ویروس کرونا Covid-19

اقدامات شرکت سنجش افزار آسیا در رابطه با پیشگیری از ویروس کرونا Covid-19

اقدامات شرکت سنجش افزار آسیا در رابطه با پیشگیری از ویروس کرونا Covid-19

0

ویروس کرونا (COVID-19) به سرعت به یک مسأله بزرگ بهداشتی بی سابقه در جهان تبدیل شد و بسیاری از جوامع و مشاغل را تحت تأثیر قرار داده است. بحرانی که جهان برای مقابله با آن آماده نبود و باعث بروز مشکلات بسیاری در زمینه سلامتی، اجتماعی و اقتصادی برای عموم جامعه و کسب وکارهای مختلف شده است. در این شرایط شرکت سنجش افزار آسیا در راستای اهداف خدمت رسانی به هم میهنان گرامی، اقدام به پشتیبانی گسترده از محصولات جمع آوری اطلاعات، مانیتورینگ و مدیریت از راه دور، در جهت عدم نیاز به مراجعه حضوری پرسنل شرکت های محترم و اقدامات پیشگیرانه در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا نموده است. شرکت سنجش افزار آسیا متعهد است که در این شرایط، بخشی از راه حل پیشگیری از شیوع این بیماری باشد و خدمات رسانی به مشتریان و پشتیبانی از کسب و کارها را مسئولیت اجتماعی مهم خود در این روزها می داند.

در این راستا برخی محصولات شرکت معرفی می گردد:

کنتور هوشمند الکترومغناطیسی آب MWM-500

کنتور هوشمند MWM-500 دارای مکانیزم اندازه گیری الکترو مغناطیسی بوده و به منظور نظارت بر برداشت آب از منابع آب و متناسب با شرایط محیطی آن ها طراحی شده است. این کنتور علاوه بر اندازه گیری دقیق میزان جریان آب های سطحی و زیر زمینی قادر است تمامی رخدادها و اطلاعات مربوط به روند برداشت آب را طی دوره های زمانی مشخص شده، ثبت و ذخیره نماید. این کنتور قادر است از طریق ارتباط با کنتور هوشمند برق و یا بصورت مستقل از آن و با ارتباط مستقیم با شبکه مخابراتی تلفن همراه و با استفاده از بستر دیتا، اطلاعات خود را برای نرم افزار قرائت از راه دور کنتورها مخابره نماید و از همین طریق تنظیمات لازم را از نرم افزار دریافت نماید.

◄ برای مشاهده اطلاعات محصول اینجا کلیک نمایید



کنتور پدالی هوشمند آب PWM-500

این کنتور آب دیجیتال دارای مکانیزم اندازه گیری پدالی (Paddle wheel) بوده و به منظور نظارت بر برداشت آب از چاه ها و متناسب با شرایط محیطی آنها طراحی شده است. کنتور فوق الذکر علاوه بر اندازه گیری دقیق میزان آب برداشت شده قادر است تمامی رخدادها و اطلاعات مربوط به روند برداشت آب از چاه را در طی دوره های زمانی مشخص شده ذخیره سازی نماید. به علاوه این کنتور قادر است از طریق شبکه مخابراتی تلفن همراه و با استفاده از بستر GPRS اطلاعات خود را برای نرم افزار قرائت از راه دور کنتورها مخابره نماید و یا از همین طریق تنظیمات لازم را از نرم افزار دریافت کند.

◄ برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا با ما تماس بگیرید



فلومتر الکترومغناطیسی M500-FC

این نوع فلومتر به لحاظ سادگی، افت ناچیز، دقت اندازه گیری بالا، اندازه گیری در دو جهت، قابلیت نصب آسان، دامنه اندازه گیری بالا و قیمت مناسب در مقام مقایسه با روش های دیگر، جزو پر مصرف ترین نوع فلومتر در کلیه صنایع است.

◄ برای مشاهده اطلاعات محصول اینجا کلیک نمایید



کنتور گاز هوشمند SGM-100

کنتور گاز هوشمند SGM-100 به منظور نظارت بر مصرف گاز و متناسب با شرایط محیطی طراحی شده است. این کنتور علاوه بر اندازه گیری دقیق میزان مصرف گاز، قادر است تمامی رخدادها و اطلاعات مربوط به روند مصرف گاز را طی دوره های زمانی مشخص شده، ثبت و ذخیره نماید. این کنتور قادر است با ارتباط مستقیم با شبکه مخابراتی تلفن همراه و با استفاده از بستر دیتا، اطلاعات خود را برای نرم افزار قرائت از راه دور کنتورها مخابره نماید و از همین طریق تنظیمات لازم را از نرم افزار دریافت نماید.

◄ برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا با ما تماس بگیرید



دستگاه بارگیری آنلاین پست های توزیع  LPM-150

دستگاه LPM-150 به منظور بارگیری آنلاین پست های توزیع طراحی شده و قادر است مقادیر ولتاژ، جریان و ضریب توان تمامی فیدرهای موجود در پست و نیز خطاهای شبکه را ثبت و از طریق بستر GPRS ارسال نماید. این دستگاه دو نوع Master (M) و Slave (S) دارد. نوع M  دارای مودم می باشد و نوع S فاقد مودم است. همواره LPM-150M نصب می گردد و در مواردی که نیاز است بیش از 4 فیدر اندازه گیری شود، به تعداد مورد نیاز LPM-150S نصب می گردد و به LPM-150M متصل می شوند. به علاوه نرم افزار تحت وب این سیستم به منظور جمع آوری اطلاعات و نیز مدیریت دستگاه های نصب شده طراحی گردیده که قادر است به صورت آنلاین با دستگاه ها ارتباط برقرار نموده و ضمن جمع آوری داده های ذخیره شده، تنظیمات لازم را به آن ها ارسال نماید.

◄ برای مشاهده اطلاعات محصول اینجا کلیک نمایید



دستگاه جمع کننده اطلاعات کنتورهای برق پست های فوق توزیع DCU-1000

این دستگاه در کنار کنتورهای موجود در پست های فوق توزیع نصب شده و با استفاده از پورت های ارتباطی RS485، به آن ها متصل می شود و اطلاعات مورد نیاز را از طریق پروتکل های استاندارد و با بسترهای ارتباطی LAN  و یا GPRS برای نرم افزار بازار برق و سیستم SCADA ارسال می نماید. با توجه به تجهیز این دستگاه به سیستم عامل لینوکس و ذخیره اطلاعات در دیتابیس، در ارسال داده هیچ تأخیری وجود ندارد و اطلاعات به صورت بلادرنگ به مرکز مربوطه ارسال می گردد.

◄ برای مشاهده اطلاعات محصول اینجا کلیک نمایید



سیستم مانیتورینگ دما و رطوبت CMS-300

CMS-300  یک دیتالاگر است که ساختار سخت افزار و نرم افزار آن به صورت ماژولار و مبتنی بر متد RTOS  طراحی شده است، که استفاده از این دیتالاگر را در سیستم های هواشناسی، هیدرولوژیکی و سیستم های اندازه گیری محیطی امکان پذیر می کند. سیستم مذکور به منظور مانیتورینگ شرایط جوی مانند دما، رطوبت، فشار، سرعت، جهت وزش باد و... مطابق با استانداردهای شرکت مدیریت شبکه برق ایران طراحی گردیده است. امکان پیکربندی راحت، تعریف و ثبت اطلاعات حداکثر 20 سنسور و ارتقاء میزان حافظه از 2 تا 16 گیگابایت بدون تعویض سخت افزار از ویژگی های بارز این دستگاه می باشد. دیتالاگر اطلاعات جمع آوری شده را از طریق بستر GPRS و LAN برای سرور مرکزی ارسال می‌کند که از طریق نرم افزار تحت وب که به همین منظور توسعه یافته است، قابل پایش می باشد.

◄ برای مشاهده اطلاعات محصول اینجا کلیک نمایید



مودم روتر مخابراتی صنعتی NR-100

مودم روتر مخابراتی با نام تجاری NR-100 دستگاهی است که با استفاده از بسترهای ارتباطی LAN و دیتای موبایل (2G/3G/4G) قابلیت قرائت و تنظیم از راه دور تمامی تجهیزاتی که دارای پورت های ارتباطی RS232 و RS485 می باشند را از طریق نرم افزارهای مربوطه فراهم می سازد. این دستگاه در مراکزی از قبیل مراکز انتقال برق، ایستگاه های پست و ایستگاه های هواشناسی قابل استفاده بوده و نصب آن به صورت Indoor و در جهات مختلف می باشد. این دستگاه در دو مدل N و S طراحی گردیده است. در مدل NR-100-N چهار پورت RS485 و در مدل NR-100-S سه پورت RS485 و یک پورت RS232 تعبیه شده است.

◄ برای مشاهده اطلاعات محصول اینجا کلیک نمایید




نرم افزار اندروید جمع آوری اطلاعات SA-400

این محصول یک اپلیکیشن تحت سیستم عامـل اندروید برای جمع آوری اطلاعات در محیط های صنعتی (نیروگاه ها، پتروشیمی ها و پالایشگاه ها) می باشد. واسط کاربری نوین، امکان ایجاد انواع گزارشات و نمودارها و امکان استفاده از کلیه قابلیت های یک تبلت هوشمند، تنها بخشی از قابلیت های این سیستم می باشد. این برنامه با نصب بر روی انواع تبلت و گوشی های اندروید، جایگزین پیشرفته ای برای فرآیند ثبت پارامترهای مهم در لاگشیت می باشد.

◄ برای مشاهده اطلاعات محصول اینجا کلیک نمایید



نرم افزار جمع آوری اطلاعات تحت وب Data Logger

این نرم افزار به منظور جمع آوری اطلاعات مراکز صنعتی طراحی و برنامه ریزی شده است. در این مراکز  لاگشیت هایی طراحی شده است که کاربر می بایست روزانه اطلاعات را در این شیت ها به ثبت رسانده و متناسب با اطلاعات ثبت شده در نرم افزار، می توان گزارش های مدیریتی متنوعی ایجاد نمود. این نرم افزار توسط نیروگاه ها، پتروشیمی ها، شرکت های برق منطقه ای و دیگر مراکز صنعتی جهت جمع آوری و گزارش گیری اطلاعات تجهیزات نصب شده، مورد استفاده قرار می گیرد.

◄ برای مشاهده اطلاعات محصول اینجا کلیک نمایید



نرم افزار قرائت از راه دور کنتورهای آب WMDM

نرم افزار قرائت از راه دور کنتورهای هوشمند آب، نرم افزاری مبتنی بر وب است که با انطباق پذیری، مدیریت اطلاعات ورودی و نیز یکپارچه سازی و دسته بندی آن ها، نیازهای مختلف کاربران را در جهت دسترسی به اطلاعات مشترکین فراهم می سازد. در نتیجه برای سهولت امر قرائت، امکان قرائت مصرف مشترکین و نیز شرح وقایع و خطاهای ثبت شده در کنتور هوشمند آب، به صورت از راه دور به هر دو حالت Offline و Online را فراهم می کند.

◄ برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا با ما تماس بگیرید



نرم افزار قرائت از راه دور کنتورهای گاز GMDM

نرم افزار جامع قرائت از راه دور گاز (GMDM) مبتنی بر وب به منظور قرائت، کنترل از راه دور و مدیریت اطلاعات تصیح کننده های ایستگاههای گازرسانی ، طراحی و تولید شده است. در این سیستم با برقراری ارتباط دو طرفه با تصحیح کننده ها  و با استفاده از ماژول قرائت از راه دور، اطلاعات مربوط به تصحیح کننده ها  دریافت شده و با ذخیره در بانک اطلاعاتی نرم افزار، اقدامات لازم در خصوص مدیریت داده های قرائت شده صورت می پذیرید. همچنین این نرم افزار دارای قابلیت جمع آوری اطلاعات و مانیتورینگ تصحیح کننده های  نصب شده در ایستگاههای گازرسانی می باشد.

◄ برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا با ما تماس بگیرید



نرم افزار قرائت کنتور برق EMR

این محصول نرم افزاری تحت سیستم عامل ویندوز می باشد که امکان استفاده تحت شبکه را فراهم می نماید. این محصول به منظور مدیریت، نگه داشت، نظارت یا گزارش گیری و تحلیل  برروی اطلاعات قرائت کنتورهای برق اعم از دیجیتالی و مکانیکی، گزارشات (جمع آوری شده از محل مشترکین) و دیگر اطلاعات مرتبط گردآوری شده از مدل های مختلف دستگاه های قرائت کنتور برق، ایجاد و توسعه داده شده است. این نرم افزار در واقع ابزاری مکمل برای تحلیل و ارائه اطلاعات گردآوری شده توسط دستگاه های قرائت کنتورهای برق، سیستم های جامع خدمات مشترکین (نرم افزار بیلینگ) می باشد که می تواند در اختیار شرکت های توزیع برق قرار بگیرد.

◄ برای مشاهده اطلاعات محصول اینجا کلیک نمایید



نرم افزار تست و بازرسی کنتورهای برق تحت وب TIS-200

این محصول نرم افزاری تحت وب می باشد که با مدیریت اطلاعات ورودی، یکپارچه سازی و دسته بندی آن ها رابط کاربری مناسب و کاربر پسند جهت دسترسی به اطلاعات مشترکین فراهم می سازد. این نرم افزار برنامه جامعی به منظور نظارت و کنترل وضعیت بازرسی فنی مشترکین ارائه می کند و به سازماندهی روند آن کمک می نماید. این برنامه چرخه کامل تست لوازم اندازه گیری را مکانیزه کرده و سوابق کلیه عملیات انجام شده روی مشترک را نگهداری می کند.

◄ برای مشاهده اطلاعات محصول اینجا کلیک نمایید



نرم افزار مانیتورینگ پست های فوق توزیع EMS

نرم افزار مانیتورینگ پست های فوق توزیع مبتنی بر وب بوده و به منظور قرائت، کنترل از راه دور و مدیریت اطلاعات کنتورهای پست های فوق توزیع، طراحی و تولید شده است. در این سیستم با برقراری ارتباط دو طرفه با کنتورهای برق و با استفاده از ماژول جمع کننده اطلاعات (DCU)، اطلاعات مربوط به کنتورها دریافت شده و با ذخیره در بانک اطلاعاتی نرم افزار، اقدامات لازم در خصوص مدیریت داده های قرائت شده صورت می پذیرد. همچنین این نرم افزار دارای قابلیت جمع آوری اطلاعات و مانیتورینگ کنتورهای نصب شده در ابتدای فیدرهای فشار متوسط خروجی و کنتورهای نصب شده در خروجی ترانسفورماتورهای پست هـای فوق توزیع می باشد.

◄ برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا با ما تماس بگیرید



آساتک - نرم افزار قرائت و تنظیم کنتورهای برق

با استفاده از این نرم افزار می توان مدیریت تنظیمات و قرائت کنتورهای برق را انجام داد.

◄ برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا با ما تماس بگیرید



مدام - سامانه مدیریت داده های اندازه گیری شده مستمر

این نرم افزار به منظور مدیریت کنتورهای هوشمند برق استفاده می شود و از راه دور اطلاعات کنتورها قرائت گردیده و به صورت مجتمع در یک بانک داده نگه داری می شود و قابلیت پردازش و صدور قبض و سایر موارد مورد نیاز را دارد.

◄ برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا با ما تماس بگیرید



نرم افزار بیلینگ BLS-100

نرم افزار محاسبه و صدور قبوض برق (بیلینگ) تحت وب قادر است، از طریق ارتباط با نرم افزار قرائت از راه دور مشترکین این شرکت و یا ورودی از سیستم های قرائت دیگر، هزینه های انرژی مصرفی برق را بر اساس دستورالعمل شرکت توانیر محاسبه نماید.

◄ برای مشاهده اطلاعات محصول اینجا کلیک نمایید



نرم افزار بارگیری آنلاین پست DMS

نرم افزار بارگیری پست آنلاین نرم افزاری مبتنی بر وب می باشد که به منظور مدیریت اطلاعات اندازه گیری شده توسط دستگاه های بارگیری پست، شامل ولتاژ، جریان و ضریب توان کلیه فیدرها و خطاهای ثبت شده به کار می رود و سبب سهولت در امر بارگیری بار فیدرها به صورت از راه دور و Online می گردد.

◄ برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا با ما تماس بگیرید



نرم افزار PM توزیع برق PDPM-100

نرم افزار PM نرم افزاری مبتنی بر وب بوده که به منظور برنامه ریزی مناسب دوره های اصلی و زیر دوره های بازدید، ثبت سرویس و مشاهده و ارائه گزارشات کاربردی، به منظور جلوگیری و پیشگیری از خرابی ناگهانی ماشین آلات، تجهیزات و تعمیر و بهره برداری مجدد تاسیسات، با رعایت معیار های شرکت توانیر طراحی و تولید شده است.

◄ برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا با ما تماس بگیرید



سامانه سنجش و پایش انرژی کنتور (سپاک) AMR-100

این نرم افزار به منظور مدیریت انرژی تولید و مصرفی کل کشور تهیه گردیده است و با استفاده از این نرم افزار میزان برق تولیدی و صادراتی و مصرف داخلی را محاسبه نموده و تلفات کشور نیز به تفکیک استان ها و شرکت ها محاسبه می گردد.

◄ برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا با ما تماس بگیرید



نرم افزار طرح ذخیره سازی عملیاتی ECS-100

این نرم افزار به منظور مدیریت طرح ذخیره سازی عملیاتی در شرکت توانیر طراحی شده است و با استفاده از این نرم افزار کنترل پیک برق کشور و مدیریت مصرف برق مشترکین را مدیریت می نمایند.

◄ برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا با ما تماس بگیرید



نرم افزار مانیتورینگ مصرف واحد های صنعتی ICM-200

این نرم افزار جهت بررسی و کنترل داده های قرائت شده از کنتورهای دیجیتال به کمک آخرین تکنولوژیهای روز دنیا و با بهره گیری از نرم افزارهای قرائت کنتورها و بهره برداری از داده های قرائت شده درجهت سیستم طرح ذخیره عملیاتی پیاده سازی شده است.

◄ برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا با ما تماس بگیرید



سیستم مانیتورینگ پست های برق تحت وب PMS

با استفاده از این نرم افزار می توان اطلاعات کلیه پست های برق را مانیتور و کنترل نموده و با پست ها بصورت آنلاین ارتباط برقرار نمود.

◄ برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا با ما تماس بگیرید



نرم افزار عیب یابی سیستم قرائت از راه دور برق MDD-220

این نرم افزار به منظور عیب یابی و مشخص شدن مشکلات کنتورهای هوشمند و مودم های کنتورها و همچنین رفع اشکالات آن ها بصورت اتوماتیک استفاده می شود.

◄ برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا با ما تماس بگیرید



سامانه مانیتورینگ دما و رطوبت THM-100

این نرم افزار در شرکت مدیریت شبکه برق ایران به منظور مانیتورینگ پارامترهای هوشناسی کلیه نیروگاه های سراسر کشور کاربرد دارد.

◄ برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا با ما تماس بگیرید



جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما در تماس باشید

سنجش افزار آسیا